هلنا جونهلنا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دختری دارم شاه نداره

عروسی خان داداش

1393/6/24 14:33
نویسنده : مامان گلاب
1,603 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه بیست و هشتم شهریور عروسی داداش جونمه اینقده ذوق دارم و خوشحالم که شبا تا کلی وقت دارم برنامه ریزی میکنمخندونک

هلنایی که دیگه هیچی قربونش برم بچم اینقده خوشحاله که فقط فکر و ذکرش شده عروسی دایی مهدی میره و میاد از عروسی و تاجشو و لباس عروسش حرف میزنهبغل

یا داره از من و بابایش میپرسه به نظرت من شب عروسی چه جوری برقصم مو هامو چه جوری درست کنم فدای ذوق و شوق مادربغل

من فردا دارم میرم شهرستان انشالله یک شنبه . دوشنبه هفته اینده که اومدم از همه چی تعریف میکنم  انشالله که همه جونا خوشبخت بشنزیبا

اینم کارت عروسیشون:

پسندها (4)

نظرات (6)

مامانی کسرا
24 شهریور 93 20:14
آخی انشالله به سلامتی انشالله خوشبخت باشن انشالله بهتون خوش بگذره و با یه عالمه خبر و عکس خوب برگردید
سپیده مامان درسا
25 شهریور 93 1:28
انشالله که خوش بگذره عروسی ، مبارکشون باشه
سپیده مامان درسا
25 شهریور 93 1:29
چه نانازه این گل دخملی
مامان فرنيا
25 شهریور 93 7:59
سلام عروسي مبارك باشه اما فكر كنم با وجود عروس كوچولوي خودمون مجلس دوتا عروس داره و عروس خانم مجلس هم هلنا خانم حسودي كنه
مامان فرنيا
25 شهریور 93 8:00
كارت عروسي شون هم خيلي قشنگه انشالله بسلامتي ميريد و برميگرديد و عروس داماد هم خوشبخت بشن
علی
5 آبان 93 23:12
چه دختر نازه داری...خدا حفظش کنه