هلنا جونهلنا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دختری دارم شاه نداره

گپ های دخملی

1392/11/14 17:46
نویسنده : مامان گلاب
899 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دختری خیلی خوش صحبت شده از هر دری واسمون حرف میزنه

وقتی سرشو میچسبونه به گوشم و اروم میگه عاششتم. دوشت دارم میخوام درسته قورتش بدمماچخوشمزه

هلنای من دیگه میتونه اسم و فامیلشو بگه بابایی هم عاشقه اینه دخترش بگه هلنای فلازیی

از چند تا شعری که بهش یاد دادم دو تا یاد گرفته و خیلی با مزه میخونهبغل

متل متل توتوله

گاب حسن چی جوره

نه شیر داره نه پسون

گابشو بردن هندسون

یه زن هندی بستون

اسشو بذار خال قزی

دور کلاش قرمزی(وقتی این تیکه رو میخونه دستاشو میچرخونه)

هاچین و هاچین

یه پاتو بچین

 هلنا خانم

توپولو ام توپولو ام

صورتم مثه هلو

دسو پام توچیکه

مامان خوبی دارم

میشینه توی خونه

میبافه دونه دونه

میپوشم خوشجل میشم

مثه دس گل میشم هوررررااااااااااااااااااا

دختری نماز خونم

 

دختری وقتی جیش میاد پیشم و میگه مامان من مثه دخترای خوب دارم میرم جیش بزنم

هر چیزی بهش میدیم چندین بار میگه تشجر. مرسی

وقتی هم میگم چیزی رو تعارف کن جلوی همه میگیره و میگه تعارف هر چی هم میگم باید بگی بفرمایید فقط میخنده

وقتی ازش سوالی میکنم انگشتشو میزنه به یه طرف سرش و میگه بذار فک کنم فک کنم

وقتی از دست کسی ناراحت میشه خیلی غلیظ میگه بی ادب دوست ندارم

وقتی یه چیزی رو بهش نمیدم خیلی با سیاست میگه مامان ایشالله من بزرگ میشم بهم میدی

 هلنا و دختر خاله هایش

پ ن1:اینجا بازم داره برف میاد تعجبسوال

پ ن2:دنبال یه خونه خوب هستم دعا کنین یه چی خوب پیدا کنیممتفکر

پسندها (2)

نظرات (21)

مامان ساجده
17 بهمن 92 20:01
قلبون این دخملی با این عینکاشخوووو عاششته مانی ان شالا یه خونه ی خوب هم پیدا کنین وصاحبخونه ها یکم به فکر ماها باشن تشجر
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله جون فدای ساجده جون انشاالله
مهشید مامان مهتا
23 بهمن 92 14:15
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:24
چقدر رنگ سفيد به دختري مياد
مامان گلاب
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:25
اين سه تا خانم خوش تيپ كردن ميخوان كجا برن
مامان گلاب
پاسخ
دخملا شوی لباس دعوتن
مامان شروین و آذین عزیز
27 بهمن 92 16:23
عزیزدلمی با اون روسری سرکردن قشنگت
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فرنيا
30 بهمن 92 10:22
سلام ديشب همسرم ميگفت شايد هفته دوم تعطيلات بريم يزد ازحالا جاهاي خوب شهرتون را بهمون معرفي كن
مامان گلاب
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوبه که ایشالله حتمی بشه میدان میر چخماق.موزه اب و ایینه.اتشکده.باغ دولت اباد.کوه شنی اطارف مهریز و.... خواهری نه که ما اصالتا یزدی نیستیم (خوشبختانه)و تا یه تعطیلی میخوریم میدویم میریم شهر خودمون فقط همینا رو خبر دارم
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:56
ای قربونش بااین حرف زدنش
مامان گلاب
پاسخ
مریب عسیسم دلبری های مهنا جون رو عشقه
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:58
وایی دوباره من بااین اهنگه برخورد کردم خخخخخخخخخخخخخ منم ک بی جنبه
مامان گلاب
پاسخ
عزیزم
مامان کوثری
2 اسفند 92 7:36
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان گلاب
پاسخ
چشم حتما
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:42
پ کو اهنگت
مامان گلاب
پاسخ
چه کنم من اخه واسه خاطر تو قطعش کردم گفتم ناراحن میشی خو
مامان فرنيا
10 اسفند 92 11:58
ممنون كه جاهاي ديدني را معرفي كردي يادداشتشون ميكنم تا ببينيم چي پيش مياد انشالله خوش باشيد هميشه
مامان کوثری
15 اسفند 92 12:01
سلام عزیزم منتظرم عکس های هلنا جان رو بفرست
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:21
سال نو را پيشاپيش به شما و خانواده محترمتون تبريك ميگم ايشالله سالي پر از خيرو بركت و شادي در پيش رو داشته باشيد
مامان کوثری
29 اسفند 92 9:03
عزیزم کارشما طراحی شد ایمیل کردم لطفا چک کنید
سیدمهدی
20 فروردین 93 3:35
سلام به مامان یه فرشته کوچلو دختر خیلی نازی داری از طرف من ببوسش
مامان کوثری
23 فروردین 93 17:01
سلام خوبید عزیزم دوباره براتون فرستادم لطفا چک کنید
مامان کوثری
24 فروردین 93 16:57
عزیزم من براتون طراحی کردم و نمی دونم چرا ایمیل به دستت نرسیده تو پوشه های اسپم و یا درفت ایمیلتون یه نگاهی بندازید چون از ارسال ایمیل اطمینان دارم در مورد عوض کردن تقویم مشکلی نداره فقط هزینه بیشتری براتون میشه چون مجدد باید طراحی کنم
مامان کوثری
25 فروردین 93 22:47
سلام چی شد عزیزم بالاخره چیکار کنم؟
زهرا
4 اردیبهشت 93 9:28
نازداری عزیزم به خصوص اون تعارف زدن
namadkadeh
28 اردیبهشت 93 1:08
تو وبلاگم یه عااااالمه ایده های خوشگل دارم واسه سیسمونی و اتاق نینی. میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com
حمید
26 خرداد 93 12:42
سلام آبجی گل و مهربونم چه دختر نازی داری ب وبم سر بزن آبجی برای دخترم درست کردم خوشحالم میکنی اگر سر بزنی ظهر بخیر آبجی گلم ایام به کام آبجی گلم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد . . .