هلنا جونهلنا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دختری دارم شاه نداره

کلبه ی رویایی

1393/5/17 2:52
نویسنده : مامان گلاب
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود دخملی خیلی حوصله اش سر میرفت و همش بهونه میگرفت که بریم مهمونی و بیرون ولی از اونجایی که ما اینجا فامیل خاصی ندارم و بیشتر وقتا هم خونه ایم واقعا کلافه میشدم

تا اینکه...

سعیده جون همسایه مهربونم پیشنهاد داد که دخملیا رو (هلنا و یاسمین) رو ببریم مهد زحمت پیدا کردن یه مهد خوب هم افتاد گردن خودش تا بلعخره مهد کلبه ی رویایی از بین مهدهای مختلف انتخاب شد

روز اولی که دخملا رو بردیم

نمای بیرونی مهد

کلاس رنگین کمون

عشقولانه های هلنایی و ترنم+آرین

هلنا.یاسمین.محمد پارسا

اینم وسایلایی که خواستن بگیریم حدودا 100 تومن شد

چند باری که رفتم مهد دیدم بچه ها فقط از دفتر نقاشی بزرگ وابرنگ و رنگ انگشتی استفاده میکردن از خاله شادی که پرسیدم با خنده میگه نه که لیست وسایل کلاسا قاطی شده یه خورده از چیزای که خریدین لازم ندارن حالا اشکال نداره که منم اینجوریدلخور

کاردستی دخملی که قبل از خرید وسایلاشون میاوردن خونه دیگه میذارن توی کلیر بوک

رنگ آمیزی و پازل

اسب

زنبوری با استفاده از لیوان یک بار مصرف

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان فرنيا
18 مرداد 93 10:34
افرينبه اين دخملي كه ميره مهد و خيلي هم بهش خوش ميگذره خوبه بهتون اجازه ميدن بريد از داخل كلاس عكس بگيريد من يكبار ازشون خواستم گفتند دوربين بديد خودمان عكس ميگيريم
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله فرشته ولی چند روزی که با وعده و وعید میره مهد نمی دونم چرا مثه قبل با ذوق بیدار نمیشه باید اینکه مربی هاشون فوق العادن ای وای چرا
مامان فرنيا
18 مرداد 93 10:34
حالا اشكال نداره اين قدر وسايل خريديد اما اضافه ها را بهتون برگردوندند؟
مامان گلاب
پاسخ
فعلا که خبری نیست
سپیده مامان درسا
19 مرداد 93 0:35
واقعا این بچه ها حوصله شون زود سر میره اگه کسی دور برشون نباشه و همبازی نداشته باشن خوبه که فرستادیش مهد مامان گلاب ، منم میخواستم امسال درسا رو بفرستم همه گفتن بزار سال بعد که واجبه بره حسابی مواظب گل دختر ناز باش ...
مامان گلاب
پاسخ
اره خواهر هم خودشون اذیت میشن هم مامانهای بیچاره کلافه میشن سپیده جون مگه درساجونی چهار سال نداره؟فکر کنم باید بره پیش 1؟ فدای مهربونیات
مامانی کسرا
20 مرداد 93 0:32
ممنونم که به ما سر زدیدی، فقط الان اومدن بگم به جمع دوستای ما خوش آمدید، انشالله سر فرصت میام و همه مطالبُ میخونم و در خدمتتون هستم. راستی از لطفی که بهم داشتید ممنون
مامان گلاب
پاسخ
واقعا از خوندنت لذت بردم سودابه جون و باعث افتخاره که از دوستات باشم
مامان پریسا
20 مرداد 93 8:17
افرین چه فکر خوبی کردید. من و دخملم هم یه ماه دیگه میریم مهد اهنگ وبتون خیلی نایسه
مامان گلاب
پاسخ
به سلامتی خانومی ایشالله که به دخملی هم خوش بگذره خوشحالم که دوسش داشتی
مامان پریسا
20 مرداد 93 10:12
خوش بگذره خوشکل خانم
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامانی کسرا
20 مرداد 93 20:09
چه خوب که رفته مهد! انشالله روزگار خوبی اونجا داشته باشه
مامان گلاب
پاسخ
مرسی سودابه جون
مامان پریسا
22 مرداد 93 5:04
فکر میکنم واسه این پست کامنت گذاشته بودم.
مامان گلاب
پاسخ
بله خاله جون
مامان صفورا
22 مرداد 93 8:47
خدا جونم ببین این دخترارو ماشالا
مامان گلاب
پاسخ
فذات شم خاله جون
fatima
22 مرداد 93 13:42
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان گلاب
پاسخ
حتما عزیزم
سپیده مامان درسا
24 مرداد 93 19:32
آره خانومی پیش یک میتونه بره اما میگن پیش دو واجبه که بچه بره ببوس گل دختری رو از طرف من
مامان گلاب
پاسخ
واقعا!!! من فکر میکردم هر دوتاش واجبه مرسی خاله جون شما عزیز خاله رو ببوس