هلنا جونهلنا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دختری دارم شاه نداره

یه خبر خوب+تولد+نیمچه سفر

1393/2/13 18:29
نویسنده : مامان گلاب
3,291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم از اونجایی که این پست بسی طولانی میباشد بدون اتلاف وقت میریم سراغ  اتفاقات اخیر:

اول از همه

ما هر وقت میریم شهر بازی دخملی خیلی خودجوش میدوه میره واسه گریم صورتش و عاشق این کارم شده همیشه هم توی خونه یه چیزی توی دستشه و میخوادمنو وبابایشو پروانه.کفشدوزک.پلنگ.پری دریایی.پیشی و.....کنه

اینم دخملک پروانه ی من مادر فدات شهبوسبغل

 پروانه کوچولوی من

بی زحمت ادامه مطلب:

 اما خبر خوبم اینکه بلعخره ما هم خونه دار شدیم و بسی شنگول خندونکجشن هر چند زیاد بزرگ نیست ولی مال خودمونه

ایشالله خرده کاریاش تموم شد و جاگیر شدیم حتما عکس میذارم

هلنایی قبل از تولد

دوشنبه هفته پیش تولد پسر عموی هلنا بود محمد امین 4 سالش میشدجشن

کیک تولد

از چپ:هلنا جونم.فاطمه سادات.محمد امین و داداشش امیر حسین

 هلنا و دوستاش

و اما سفر کوچولومون

بابایی چهارشنبه شب گفت فرا صبحش میریم شهرستان ما هم خوشحال خوشحالخوشمزهخندونک

ساعت 8 صبح بود که رسیدیم قیافه مامان جون وقتی در رو باز کردن دیدنی بود بعدش هم خبر دار شدیم که کوثر جون از طرف پیش دبستانی با ماماناشون رفتن پارک بانوان ما هم خود جوش شال و کلاه کردیم و رفتیمزیبا

چشمای خاله زهرا و دخملا از تعجب گردشده بودتعجب

هلنایی و ثنایی همراه کوثر و دوستاش حسابی شیطونی کردن و خوش گذروندن

کوثر.ثنا.هلنا

فدای عشقولانه هاتونبغل

عشقولانه

جدیداهر وقت به هلنایی میگم وایسا ازت عکس بگیرم سرشو کج میکنه دستاشو میذاره کنار گوششمحبت

هلنا جون

نهار هم خیلی خودجوش خودمون رو دعوت کردیم خونه عمه فرشته زباندخملی و امیر محمد تا تونستن آتیش سوزوندنکچل

حیاط عمه فرشته

شبش هم شوهرا رو دو دره کردیمخندونکچشمک با دختر عمه ام که از شیراز اومده بود و خواهری تا 4-5 صبح یاد گذشته ها کردیمو تا فردا عصرش پای هم بودیم وبچه ها حسابی بازی کردن

هلنا.نیما .نیکا

هلنا.نیما نیکا

شب هم رفتیم باغ باباحاجی ولی یادم رفتم عکس بگیرم ده و نیم هم راه افتادیم سمت یزد

 

پسندها (2)

نظرات (27)

مامان رقیه
13 اردیبهشت 93 23:10
عزیزکم هنوز جنسیت معلوم نیس خدا کنه یه گل دختر مثل این عسلک تو باشه البته پسرهم بود قدمش رو جف چشای مامانش خودت چطوری خانومی؟
مامان گلاب
پاسخ
ایشالله سالم باشه و صالح فدات شم عزیزم شکر
مامان صفورا
13 اردیبهشت 93 23:46
ماشالله ماشالله واقعا هم شاه نداره از دخترا خیلی آرایش پروانه ای بهت میاد عزیززززززززززززززززززززززززم بوووووووووووووووس
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله جون بیتا کوچولو رو ببوس
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 8:14
سلام گلم خوبید. تا یادم نرفته بگم که مراقب این رنگ ها باشید که هلنا جون به صورتش میزنه . خب مواد شیمیایی هستن و صورت بچه هم لطیف و اسیب پذیر... خونه دار شدنتون مبارک عزیزم.
مامان گلاب
پاسخ
سلام دوست عزیزم چه کنم خواهر حریف یه وجب بچه نمیشم مرسی از مهربونیات و نگرانیات خواهر فدات شم عزیزم ایشاله همه خونه دار بشن
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 8:16
تولد محمد امین جون هم مبارک باشه. ماشالله خود جوش خیلی کارا ازتون برمیاد هاااا ایشالله همیشه جمعتون به شادی باشه.
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خواهر اره واقعا فدات بشم
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 10:54
خانه نو مبارك ايشالله همه مستاجرها خانه دار بشن يكي اش هم ما
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خانمی الهی آمین
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 10:54
تولد هم مبارك باشه اينقدر دوست دارم يك تولد دعوت بشم اما حيف تهران تنهاييم
مامان گلاب
پاسخ
مرسی آخی کاش پیش هم بودیم آخه ما هم اینجا کسی رو نداریم
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 10:55
عجب كيك خوشكليه
مامان گلاب
پاسخ
طعمش هم فوق العاده بود
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 10:56
هميشه جمعتون جمع باشه به شادي
مامان گلاب
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما
ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 17:04
سلام عزیزم حلقه حیوانات جنگل 85000 تومن حلقه حیوانات مزرعه 90000 تومن
مامان گلاب
پاسخ
مرسی ژاله جون
مامانی
15 اردیبهشت 93 19:21
سلام ممنون پیشمون اومدی چه دخملی نازی داری خدا حفظش کنه تاریخ تولدش هم با من یکی هست که !چه سفر با حالی سوپرایز بوده واقعا همیشه به سفرو خوشی لینک شدی
مامان گلاب
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری واقعا!!! مرسی عزیزم همچنین شما
بنفشه
15 اردیبهشت 93 20:08
سلام عزیزم ممنون ازین که به وبلاگمون سر زدید دخملی شما هم خیلی خوشگل و نازه سر فرصت میام و مطالبتون رو میخونم من لینکتون کردم شما هم دوست داشتید لینکمون کنید
مامان گلاب
پاسخ
سلام بنفشه جون چشمات خوشگل میبینه خونه خودتونه تشریف بیارین خوشحال میشم حتما با عث افتخاره
مامانی آیلین
16 اردیبهشت 93 17:08
خیلی ناز شدی عزیزم
مامان گلاب
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی
17 اردیبهشت 93 12:25
مادر(رادین و راستین)
20 اردیبهشت 93 0:52
هزار ماشالله به دختر خوشگل و ملوستون ......... خدا حفظش کنه ممنون از حضورتون ...... من عاشق خلیج فارس هستم ....... ما هم عید رفتیم دریای جنوب کلی خوش گذشت .............. ایام به کام دوست خوبم
مامان صفورا
21 اردیبهشت 93 0:47
خوشگلک نازم
محمد
23 اردیبهشت 93 9:49
به چشمان پر از عشق تو دل بستم. به دستان پر از مهرت که از فرسنگها دوری نوازش می کند جانم. برای من تو یعنی مهربانی ، عشق یعنی شوق و زیبایی. درون سینه ی تنگم چو خورشید فروزانی. تو را من دوست می دارم تو را ای نازنین جان تو را ای همنشین دل که دل را بی تو شوقی نیست
مامان مهنا
30 اردیبهشت 93 20:50
ای جونم چ ناز شده
مامان مهنا
30 اردیبهشت 93 20:51
چه عکسایی هم بودا منم کیک حالا من زیاد کیک دوس ندارما ولی اینو دیدم هوس کردم
مامی بهنام وملینا
7 خرداد 93 17:05
خونه جدید مبارررررررک همیشه به سفر و خوشی
مامان النا
12 خرداد 93 9:03
خونه نو مبارک انشاا... که خوش وخرم لحظات را سپری کنین هلنا گلمو ببوس
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
13 خرداد 93 1:10
سلام عزیزم ماشاله خدا حفظش کنه چه ژستایی هم میگیره دخمل طلا
مامانی
17 خرداد 93 17:57
مبارکه عزیزم انشالا به شادی و خوشی
مامان هلیا جون
19 خرداد 93 11:59
چه ماهه.وبلاگ خوبی دارید. افتخار دوستی میدید؟
مامان مری
20 خرداد 93 16:09
عزیزم ممنونم که پیش ما اومدی من رمزو براتون میفرستم ...به امید دیدار مجدد یه عالمه بوووووووووس برای هلنای قشنگم
مامان مهنا
21 خرداد 93 21:57
مامان پریسا
17 تیر 93 7:12
مرسی گلم
پویای مامان
18 تیر 93 8:25
اومدم دوباره روی ماهتونو دیدم به رسم ادب و احترام و ارادت خوب و خوشی فدات شم؟ ایام ماه مبارک آسون باشه برات ایشالا